ТОВ «АЙТІ ПРО», дочірнє підприємство групи литовських компаній «NEVDA» в Україні, представляє ефективну систему електронного документообігу “Deka Office” для підприємств, установ, організацій державного та приватного секторів. Ми здійснюємо повноцінне впровадження системи, супровід та обслуговування.

Відповідально виконуючи проекти, ми керуємося міжнародним стандартом для систем управління якістю ISO 9001 та визнаним на міжнародному рівні стандартом управління послугами ІТ ISO 20000. Ми пишаємося тим, що змогли отримати статус золотого партнера всесвітньо визнаної компанії Microsoft в області незалежних розробників програмного забезпечення – Gold application development, а також тим, що маємо право і належну кваліфікацію для здійснення технічного обслуговування продуктів SAP/Sybase. “Deka Office” також має сертифікат технічного захисту інформації(TZI) та сертифікат взаємодії з системою  СЕВ ОВВ.

Система управління документами та процесами Deka Office це інтуїтивна, швидкодіюча і гнучка інформаційна система, що діє за принципом хмарних технологій. Вона призначена для автоматизації, прискорення і спрощення процесів управління документами в організації. Система створена з використанням новітніх, передових технологій та на основі досвіду, накопиченого протягом більше 27 років діяльності.

ВЛАСТИВОСТІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ DEKA OFFICE

Гнучкість

  • Інтуїтивний інтерфейс користувача, зрозумілі найменування функцій і повідомлення системи допомагають швидко засвоювати принципи користування системою.
  • Немає необхідності впроваджувати систему на кожному робочому місці. Робота ведеться через інтернет-браузер в локальній мережі; є можливість підключатися до віддалених робочих місць.
  • У системі використовується єдине рішення інтерфейсу користувача (списки, реєстраційні картки, меню функцій, форми введення, вікна і системні повідомлення), що потребує менших витрат для навчання роботі з різними модулями системи.
  • Сучасний інтерфейс користувача адаптується до розміру екрану і забезпечує можливість роботи з моніторами різних розмірів і планшетними комп’ютерами.

Безпека

  • Інформація зберігається в єдиній базі даних; доступ забезпечується за допомогою гнучкої політики прав користувачів.
  • Архітектура системи надає безпечну роботу з інформацією географічно віддалених користувачів. Ця можливість реалізується за допомогою протоколу безпечного з’єднання HTTPS.

 

Зручність

  • Легко адаптується до специфічних потреб клієнта, може бути інтегрована з іншими інформаційними системами.
  • Система управління документами DEKA OFFICE має широкі можливості конфігурації, тобто, пристосування системи до потреб організації без виконання дій програмування: описувати організаційну структуру, план документації, типи завдань, описувати послідовність робіт і призначати їм типові завдання, створювати порядки і правила нумерації документів, класифікатори та списки, що використовуються для підготовки документів, виконувати інші роботи з параметризації системи.
  • Система надає різні засоби, що дозволяють забезпечувати контроль виконання документів, завдань та доручень.
  • Відсутні непорозуміння і конфліктні ситуації у процесі роботи з документами. Всі дії з документом реєструються та відображаються в історії дій.
  • Електронні копії документів, що накопичуються, можуть вноситися в систему як з системи файлів, так і шляхом сканування. Багатоплатформенна архітектура системи забезпечує інтегральність з іншими системами, а реалізований модуль автоматичного оновлення полегшує обслуговування системи, а також надає можливість користувачам оперативно отримувати оновлені версії системи.
  • Система управління документацією DEKA OFFICE має єдине розуміння операцій основних об’єктів, тобто всі команди запускаються однаковим способом. Також система виконує роль асистента для користувачів, допомагаючи автоматично заповнювати форми.