Сьогодні фраза «вода – це життя» стає актуальною як ніколи. Адже чиста вода і своєчасна її подача – те, що зараз життєво і критично важливо для кожного. На перший погляд звичайна комунальна послуга виходить на перший рівень боротьби з пандемією. Тому водоканали повинні працювати безперебійно.
Однак, багато споживачі сприйняли заборону на відключення боржників та нарахування пені під час карантину як заклик зовсім не платити за комунальні послуги. У підсумку багато водоканали України, незалежно від форми власності, опинилися у складному становищі внаслідок різкого падіння рівня оплат, адже єдиним джерелом фінансування будь-якого водоканалу є платежі споживачів за надані послуги.
Сьогодні половина одеситів не сплатили поточні нарахування, а борги перед «Инфоксводоканалом» досягли позначки в 196 млн. грн. У такому випадку підприємства водопостачання опиняються перед вибором, що зробити в першу чергу для цілодобового водопостачання – оплатити електроенергію для роботи насосних станцій, закупити реагенти для очищення води або купити бензин для виїзду аварійних бригад. Не кажучи вже про зарплату, щоб хоч якось стимулювати людей працювати в складних умовах.
Для своїх абонентів «Інфоксводоканал» впровадив всі сучасні сервіси дистанційного обслуговування. На сайті водоканалу http://infoxvod.com.ua введена послуга оплати за воду в один клік без реєстрації і комісій, безкоштовно карткою будь-якого банку. Сьогодні майже 3 тисячі співробітників, ризикуючи здоров’ям, продовжують цілодобово працювати по всьому місту, аби одесити могли залишатися вдома з водою і в безпеці. А кожен абонент, в свою чергу, повинен усвідомлювати, що затримуючи оплату, він ставить під загрозу сферу водопостачання всього міста.